Thuis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Liesbeth Boer - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Liesbeth Boer - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

27 April 2006 | Nederland, Utrecht

Tien weken, 70 dagen, 14 hostels, 5 casas, 20 steden, 3 landen, 69 dagen zon, 285 cerveza's, 167 tortilla's, 28 limoenen, 3 ananassen, 4 strandfeesten, 6 vliegtuigen, een verkoudheid, een blaasontsteking, een gebroken voet*, 6 ruïnes, 5 cenotes, 5 hangmatten, 32 terrasjes, 3 verbrande schouders, een nagelschaartje, 5 visa's, een bruine teint en blond haar, tig nieuwe vrienden, 750 foto's, één taal en 2.000 euro later...

ben ik weer in het saaie, koude en weinig spectaculaire Utrecht. Hoewel het erg leuk is om jullie allemaal weer te zien, had ik het liefst nog maanden langer gereisd. De volgende tripjes zitten al in de planning (ja, het werkt verslavend). De terugreis was vervelend, met name het feit dat ik een dag in Atlanta moest verblijven en ontdekte dat amerikanen net zo vervelend zijn als ik altijd al gedacht had. Erg komisch wel, vooral als je hostelgenoot waarmee je een biertje probeert te drinken (vies bier) totaal niet door heeft dat ik hem midden in z'n gezicht zit af te zeiken. Ondanks de overgeslagen nacht in het vliegtuig heb ik geen last van een jetlag. M'n lijf is nu in Nederland, maar m'n hoofd zit nog half in Mexico. Zo denk ik nog half in engels (ben elke keer nog verbaasd dat zoveel mensen hier nederlands spreken), gooi m'n wc-papier in de prullenbak i.p.v. in de wc, wil ik de hele dag op slippers lopen en tegen onbekende mensen praten, en van alle grappige dingen een foto maken.

Gelukkig kan ik nog even een weekje bijkomen, acclimatiseren en bijbruinen in het (hopelijk) zonnige Sicilië... Het leven is helemaal zo slecht nog niet. Dus tot over 1,5 week!

Bedankt voor alle lieve berichtjes en emailtjes. Ik hoop dat jullie door mijn verhalen misschien een duizendste deel genoten hebben hoe ik het heb ervaren. Ik heb, zoals wellicht te proeven was, enorm genoten! Viva viajar!

xx Lies

*Bij toeval bleek vandaag dat ik 3 weken met een gebroken voet heb rondgelopen. Lompe Lies was in Cuba over een stoepje gestruikeld en had wel wat pijn (eindelijk komt de aap uit de mouw over de week in de hangmat), maar dacht het een beetje gekneusd was. Groot geluk dat het niet scheef gegroeid was (doordat ik als een mongool liep ben ik wel een paar keer gevallen). En nu heb ik al 3 weken van de verplichte 5 weken gips gemist...

P.S. Ineens kan ik wel 100 foto's kwijt op dit blog. Dus dat lijkt me de perfecte mogelijkheid om een selectie van m'n foto's te laten zien. Dus veel plezier!

  • 27 April 2006 - 20:25

    Dana:

    JAJA Back in Town!!! Na je vakantie gaan we "even" gezellig bij kletsen!! Is echt nodig! xxxx

  • 28 April 2006 - 15:36

    Tessa:

    Hé Liesbeth, wat een mooie foto's heb je gemaakt, wauw. Ik zit met je mee te genieten, en als dit al een-duizendste is, dan heb je het daar echt héél fijn gehad. Maar dat heb ik wel kunnen lezen in al je berichtjes! Succes met wennen weer hier, liefs van Tessa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Zuid Amerika

Livin' la vida loca!

Recente Reisverslagen:

28 April 2008

Argentinië

27 Maart 2008

Bitterballen in Bolivia

05 Maart 2008

Stilte

04 Februari 2008

Galápagos en nog meer water...

17 Januari 2008

Koffie
Liesbeth

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 40544

Voorgaande reizen:

29 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

Europa-tripje

10 December 2007 - 01 Juni 2008

Zuid Amerika

Landen bezocht: