Afscheid - Reisverslag uit Isla Mujeres, Mexico van Liesbeth Boer - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Isla Mujeres, Mexico van Liesbeth Boer - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

22 April 2006 | Mexico, Isla Mujeres

Liefste amigos y amigas,

De pijnlijke waarheid begint tot me door te dringen. Na bijna 3 maanden ´fun in the sun´ is het overmorgen toch echt ´gezucht in de lucht´. Ik kijk al uit naar de twee dagen durende terugreis naar het koude kikkerlandje. (Dagje acclimatiseren in het bruisende Atlanta, USA.)Woensdagochtend ben ik weer in town (bij deze wil ik graag de wasmachine reserveren).

De laatste anderhalve week heb ik het wel enorm naar m´n zin gehad. Zoals bekend, was het erg relaxed in Merida. En stiekem heb ik daar natuurlijk wel meer gedaan dan in een hangmat liggen. Elke avond ongeveer bier gedronken in het hostel en daarna uit. Favoriet: de tent waar je voor $ 50,- gratis kunt drinken en alle barmensen gekleed zijn als Bob de Bouwer. (echt waar, ik dacht eerst dat het een personeelsuitje was van de plaatselijke bouwvakvereniging) Erg leuke mensen ontmoet, o.a. een dikke, harige Argentijn Leandro (aka Grande Oso), een lachen griet Manon (aka Crazy Dutchy), een eng witte (en in Tulum eng rode) Engelse jongen en niet te vergeten een erg leuke Londense kerel. Kortom, een vakantielover om m´n reisje goed te beëindigen.

Met bovenstaande medereizigers (en nog meer) uiteindelijk via Chichen Itza, Vallalodid in Tulum beland. Op paaszondag met Jon de prachtige piramides van Chichen Itza bezocht. Maandag de grootste en mooiste cenotes (die grotten, weetjewel) in Vallalodid (probeer het eens uit te spreken) gezien en de rest van de week in Tulum rondgehangen. Met een weirdo Duitser een rondritje gemaakt in zijn kever (met z´n 4en in een uit elkaar vallende auto gepropt) naar een natuurgebied, waar bleek dat de stranden pure afvalbelten waren. En erg romantisch met z´n 4en in een cabaña op het strand geslapen...

Nu ben ik m´n laatste weekend aan het slijten op een ontzettend toeristisch eilandje voor de kust van Cancun. Ben een beetje in de mineur, vanwege afscheid van m´n romance, afscheid van 2,5 maanden Mexico en vanwege een verbrande kont. Au!

Tot volgende week!
x Lies

• 23 April 2006 - 10:38

Dana:

Romance! Wow! Leuke afsluiter natuurlijk! :) Wanneer gaan we gezellig wat drinken? Je bent er bijna! 't is alweer wat mooier weer als jij terug bent! Wel weer zin in? Of toch stiekem niet? Ik spreek je gauw! Dikke kus!

• 24 April 2006 - 07:22

Sofie:

jaaa bijna thuis!!! wel jammer van het achterlaten van je liefde inderdaad... Kan je m niet een keer opzoeken in Londen? :)

Ik heb héél erg zin om je weer te zien! Een hele goede terugreis gewenst en tot gauw!

• 24 April 2006 - 08:21

Jan Anne En Trijntje (beetje Ziek):

Vergeet niet om a.s. zaterdag het vliegtuig naar Sicilie te nemen want je kunt natuurlijk niet te lang in Nederland (heel erg koud en nat) verblijven

• 24 April 2006 - 19:15

Stephan:

Hey lekker gerelaxt als afsluiter dus. Leuk :) Goede reis en tot woensdag!

• 25 April 2006 - 08:58

Tjalline:

He! Lies!
    Jammer dat je afscheid moet nemen van alles... Maar ook heel leuk dat je weer terugkomt! Heb zin om weer gezellig samen te werken en te vergaderen.
    dikke kus Tjalline