Suffe hut - Reisverslag uit Mérida, Mexico van Liesbeth Boer - WaarBenJij.nu Suffe hut - Reisverslag uit Mérida, Mexico van Liesbeth Boer - WaarBenJij.nu

Suffe hut

Door: Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

15 April 2006 | Mexico, Mérida

Ik heb een nieuwe liefde. Kende ´m al een tijdje, maar nu ben ik toch echt verliefd geworden. Hij is erg zacht, relaxed en is er altijd voor me: m´n vriend De Hangmat.
Afgelopen week heb ik erg weinig meegemaakt, behalve de avonturen van Bridget Jones en andere kansloze chickflick. Uren, dagen, een eeuwigheid in de hangmat gelegen. En in de hangmat naast me lag een Veenendaaler. Uiteraard.

Misschien komt het door het warme weer, of heb ik last van oververmoeidheid (zo stressvol, reizen) of ligt het gewoon aan m´n luie reet. Ik ben in ieder geval een ontzettend suffe hut. Dat staat zelfs op m´n achterwerk geschreven, dus daar kunnen onmogelijk misverstanden over bestaan. Maar ach, Merida is DE hangmatstad (ze smijten je ermee om de oren), dus ik heb een excuus. Vroeger maakte de Maya´s hun hangmatten van hennep, maar nu worden ze eigenlijk alleen nog maar van katoen of nylon gemaakt. De meeste Maya´s (nu nog steeds) hebben geen bed, slechts een hangmat om in te slapen. En ze worden erin geboren en gaan er in dood. En worden er uiteraard ook in verwekt.

Beetje lezen, beetje tukken, beetje hangen, beetje zwaaien en ontzettend suf zijn. De enige activiteit die ik onderneem is een wandeling maken naar de Walmart. Wat een heerlijkheid: een mega-supermarkt waar ze álles hebben. (Wat een genot na 2 maanden de Nettorama gemist te hebben.) En dan weer terug in hangende positie: mmmmmmmmm....

Trusten!

  • 15 April 2006 - 06:32

    Sofie:

    hahahahaha

  • 15 April 2006 - 16:02

    Nynke:

    veel plezier met je nieuwe liefde en eh...Bedankt fur die blumen kus mamma

  • 16 April 2006 - 19:09

    Trudy:

    hoi liesbeth. het is pasen (of was je dat vergeten?) en ik had weer eens alle tijd om jouw verhalen bij te lezen. Erg leuk en je hebt er weer een paar hele mooie foto's bij gezet. het lijkt mij ook érg grappig om in havana de bus naar appingedam te kunnen pakken!jaloers is een slechte eigenschap maar als ik je plaatjes zie en je verhalen lees ben ik dat wel een klein beetje.
    geniet van al het luie en het moois he/

    groetjes van Trudy, Gerben, Harm en Anne.

  • 17 April 2006 - 13:48

    Oma Jouck:

    Ik denk er over een computer te kopen. Als je dan weer op reis gaat kan ik je verhalen zelf volgen. Ik ben nu bij Trijntje op bezoek. Tot ziens en we zien elkaar op Sicilie! Groeten Jouck Annema

  • 19 April 2006 - 09:40

    Merel En Thijs:

    Hee Lies,
    Neem een paar van die hangmatten mee voor het dakterras! Floor checkt heel vaak je kamer om te kijken of je al weer terug bent. By the way, wanneer kom je precies terug? Dan kunnen we onze stalling even weghalen :)

    groet van Merel en Thijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Mérida

Zuid Amerika

Livin' la vida loca!

Recente Reisverslagen:

28 April 2008

Argentinië

27 Maart 2008

Bitterballen in Bolivia

05 Maart 2008

Stilte

04 Februari 2008

Galápagos en nog meer water...

17 Januari 2008

Koffie
Liesbeth

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 40551

Voorgaande reizen:

29 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

Europa-tripje

10 December 2007 - 01 Juni 2008

Zuid Amerika

Landen bezocht: